شما یک کسب و کار آنلاین دارید و هر ماه مقداری از درآمد آن را خرج تبلیغات می‌کنید. اما هنوز هم از میزان فروش خود ناراضی هستید و هر چقدر هم که تبلیغ می‌کنید، بازگشت سرمایه شما رضایت‌بخش نیست. این همان اشتباهی است که بسیاری از تجارت‌های دیگر هم مرتکب می‌شوند. یعنی اینکه فقط تمرکز خود را بروی جذب مشتری بگذارید و دیگر مهم نباشد که تجربه کاربر (UX) و رابط کاربر (UI) چقدر بهینه شده باشند. در حالی که این دو هستند که مشخص می‌کنند شانس تبدیل کاربر جذب شدۀ شما به مشتری چقدر خواهد بود. در ادامه می‌توانید اینفوگرافیکی که در این زمینه تهیه کرده‌ایم را بخوانید:

website-ux-ui-optimization

آیا وب‌سایت شما پول از دست می‌دهد؟

اگر شما از تست‌های هدفمند برای بهینه‌سازی وب‌سایت خودتان استفاده نکنید، ممکن است مشتریان بالقوه را از خود برانید.

حدس ما این است که وب‌سایت شما می‌تواند درآمد بیشتری داشته باشد و شما نباید این فرصت را از دست بدهید.

1- بازدیدکنندگان آزار دیده خریداران خوشحال نیستند.

حدودً 75% از کاربران اینترنت در مواجهه با محتوای بی‌ربط در یک وب‌سایت دچار حس گیجی و سردرگمی می‌شوند. یک وب‌سایت که محتوای ثابتی را به تمام بازدیدکنندگان خود نمایش دهد، می‌تواند آن دسته از مشتریان را که به دنبال یک تجربه شخصی‌تر هستند از خود براند.

2- می‌توانید با همان پولی که خرج تبلیغات می‌کنید به راحتی فروش خود را افزایش دهید.

هزینه‌ای که شرکت‌ها صرف جذب مشتری می‌کنند، 90 برابر بیشتر از هزینه آنها برای بهینه‌سازی است. هزینه کردن برای جذب کاربر به یک سایت بهینه نشده مثل شرکت در یک بازی بخت و اقبال است. در مقابل، هدایت مشتری به یک سایت آماده و بهینه می‌تواند به افزایش نرخ تبدیل و فروش بیشتر بینجامد.

3- از هم اکنون تست‌های A/B خود را آغاز کنید.

با استفاده از تست‌های A/B می‌توانید شاهد 30 تا 40% افزایش در مشتریان راغب باشید. تاکنون بهینه‌سازی به کمک این تست‌ها باعث جذب مشتریان بیشتر برای وب‌سایت‌های B2B مختلف شده است. تجارت‌های الکترونیک مختلف نیز شاهد 20-25% رشد بیشتر بوده‌اند.

4- حتی تست‌های کوچک هم می‌توانند نتایج بزرگی را ارائه دهند.

تست کردن فراخوان‌های عمل می‌تواند یک تاثیر قابل توجه بروی میزان فروش داشته باشد. برند “استنلی بلک و دکر” توانست با استفاده از یک تست سادۀ A/B نرخ کلیک کاربران را تا 17% افزایش دهد. این پیشرفت باعث شد که این شرکت شاهد یک افزایش 6 رقمی در میزان درآمد سالیانه خود باشد.

دنبال یه کار پر درآمد از اینترنتی؟

تو دوره فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
شروع می‌کنم
021-58438داخلی 1

5- باور اینکه چه المان‌هایی ممکن است درآمد شما را محدود کنند کمی سخت است.

آیا می‌توان با حذف یک تصویر شاهد 400 درصد افزایش در نرخ تبدیل کاربران به مشتری بود؟ شرکت‌هایی بوده‌اند که چنین کرده باشند. مطمئناً شما هم با کمی آزمایش غافلگیر می‌شوید که کدام متون، تصاویر و رنگ‌ها باعث ایجاد تاثیر منفی در ‌سایت شما می‌شوند. با تست‌های A/B می‌توانید تمام شک خود را از بین ببرید و وب‌سایت خود را برای بالاترین درآمد بهینه کنید.


سایت شما دارد تعدادی از مشتریان بالقوه خود را از دست می‌دهد و به کمک تست‌های A/B می‌توانید جذب آنها را ممکن کنید. شما باید تمام فرم‌ها، تصاویر، فراخوان‌ها، متون، رنگ‌ها و ... خود را مورد آزمایش قرار دهید تا بتوانید وب‌سایت خود را به نحوی بهینه‌سازی نمایید که بتواند کاربر را به مشتری واقعی تبدیل کند.

خوشحال می‌شویم که نظرات و سوالات خود زمینۀ بازاریابی دیجیتال، طراحی سایت و بهینه‌سازی UI و UX را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.