هر چه بیشتر به جلو پیش می‌رویم، روش‌های جدید و کاربردی‌تری برای کسب اطلاعات و یادگیری معرفی می‌شوند.
به طور طبیعی همه ما برای یاد گرفتن مطالب نو به دنبال ساده‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر هستیم و گوش دادن به فایلی صوتی در حین انجام کارهای روزمره، بهترین گزینه است.
پس ما تصمیم گرفتیم در قالب یک مجموعه پادکست، نکات مهم مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ را با شما در میان گذاشته و به شما از پایه، بازاریابی تخصصی و تکنیک‌های آن را آموزش دهیم.

برای آشنایی بیشتر با پادکست‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «پادکست چیست و چطور پادکست بسازیم؟» را مطالعه کنید.

پادکست 1: چرا بازاریابی؟

در قسمت اول پادکست شما با تخصص و تجربیات گوینده این مجموعه آشنا شده و متوجه می‌شوید چرا مارکتینگ و بازاریابی را باید یاد بگیرید. به نظر شما مهارت مارکتینگ فقط برای کسب‌و‌کارهاست یا در زندگی روزمره هم اهمیت دارد؟

در قسمت اول مسیر کلی را به شما نشان داده و به این سوال پاسخ خواهیم داد.

پادکست 2: بازاریابی کثیفه!

نگاه عموم مردم به بازایابی و مارکتینگ منفی است! اکثراً وقتی پای تکنیک‌های بازاریابی در میان باشد فکر می‌کنیم هدف فریب دادن دیگران است، درحالی که واقعیت مارکتینگ این نیست.

چگونه مارکتینگ واقعی و درست رابطه‌ای بُرد-بُرد برای کسب‌و‌کار و مشتری ایجاد می‌کند؟

پادکست 3: مفهوم مارکتینگ چیست؟

برای فهم معنای بیزینس و شناخت عوامل رشد و موفقیت، ابتدا باید تعریف درستی از بازاریابی و مارکتینگ داشته باشیم. تبلیغ زیاد باعث موفقیت شما نمی‌شود! قبل از هر چیز باید محدودیت‌ها و تعاریف اشتباه خود را بشناسید.

پادکست 4: پنج فلسفه اصلی مارکتینگ

از گذشته تا الان در دنیای مارکتینگ ۵ فلسفه یا دیدگاه به وجود آمده است. خیلی‌ از کسب و کارها در ایران همچنان با فلسفه‌های قدیمی مارکتینگ پیش رفته و به همین دلیل ضربه می‌خورند! در قسمت چهارم پادکست این مسئله مهم را همراه با مثال برای شما توضیح می‌دهیم.

پادکست 5: طراحی برنامه بازاریابی در پنج قدم

اگر قرار باشد فقط به یک قسمت از پادکست‌های ما گوش دهید، این همان قسمت است! تا اینجا همه متوجه شده‌ایم که برای انجام هر کاری و رسیدن به موفقیت لازم است مارکتینگ را بلد باشیم. هدف این قسمت هم دقیقاً همین است! به شما این بار یاد خواهیم داد که چطور طی پنج قدم برنامه‌ای برای مارکتینگ موفق داشته باشید.