فاصله بین رویا تا واقعیت فقط استراتژی است! قبول نمی‌کنید؟ بعد از دیدن ویدئوی تدتاک امروز، نظرتان عوض می‌شود!

رویاحتما برای همه‌مان پیش آمده است که خودمان را تسلیم موج‌های رویا بکنیم و ساعت‌ها بدون هیچ مسیر مشخصی، به بادِ افکارمان اجازه بدهیم که جابجایمان بکنند. اما در نهایت با تجربه نه چندان خوشایند و شاید حتی کمی تلخ به این رویا پایان بدهیم چون به این نتیجه می‌رسیم که این فقط یک رویاست و باید به زندگی روزمره برگردیم!

اگر شما هم چنین تجربه‌ای داشتید، حتما پیشنهاد می‌کنم ویدئوی امروز ما را تا آخر ببینید! در این سخنرانی، آسترو تلر (Astro Teller) در مورد تحقق رویاها حرف می‌زند و به ما یاد می‌دهد که رویاپردازی تنها بخشی از مسیر موفقیت است. بخش دیگر آن داشتن استراتژی برای عمل به آن رویاست! راستی اگر دنبال منابع مطالعه با موضوع موفقیت، توسعه فردی و مدیریت زمان می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به ۳۶۵ بوک بزنید. ما در ۳۶۵ بوک، خلاصه صوتی برترین کتاب‌های دنیا از نویسندگان بزرگ را جمع آوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تغییرات بزرگی در زندگی‌تان ایجاد کنید، با زندگی و تجربیات افراد موفق دنیا آشنا شوید و مسیر موفقیت را پیش رویتان روشن کنید.

آسترو تلر کیست؟

آسترو تلرحالا که ما این همه از آقای آسترو تلر تعریف کردیم و قرار است چند دقیقه از وقت ارزشمندمان را پای حرف‌هایش صرف کنیم، بهتر است که او را بیشتر بشناسیم.

آسترو تلر شخصی است که در خیلی زمینه‌ها دست دارد! او یک کارآفرین، دانشمند، مخترع، نویسنده، سخنران، رهبر تجاری و متخصص فناوری هوشمند است! (بعد بگویید کار نیست!) دیگر نیازی به گفتن ندارد که این آدم کلا قید زندگی تک‌بعدی را زده و می‌تواند شخص خوبی برای نشستن پای حرف‌هایش باشد!

آسترو تلر چه چیزی به ما یاد می‌دهد؟

این کارآفرین حرفی می‌زند که همه ما شاید ته دلمان از آن اطلاع داشته باشیم اما نتوانسته‌ایم به زبان بیاوریم. او می‌گوید که برای موفقیت در یک کار، اول باید رویایی در مورد آن کار داشته باشیم. بعد از آن باید مشکل بزرگی در این کار را پیدا کنیم و در مرحله آخر، راه حلی جامع و کاربردی برای آن پیشنهاد بدهیم. اما همه این‌ها حرف است، نه؟

حالا بیایید ببینیم که آقای تلر برای ثابت کردن حرفش چه مدرکی دارد؟ این بحث را بصورت گام به گام با یکدیگر پیش می‌رویم تا هم ما و هم شما مطمئن شوید که آقای تلر مرد عمل هم است!

از رویا تا واقعیت

این شخص در ویدئو می‌گوید که از ابتدا رویای گسترش پوشش اینترنتی را داشت و همیشه دوست داشت که افراد بیشتری پا به دنیای سریع و جالب اینترنت بگذارند. تا اینجا می‌بینیم که رویای خودش را مشخص کرده است.

دنبال یه کار پر درآمد از اینترنتی؟

تو دوره فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
شروع می‌کنم
021-58438داخلی 1

حالا نوبت می‌رسد به مشکل. رویای آقای تلر چه مشکلی دارد؟ مشکل این است که اینترنت با این همه فراگیری، هنوز دو سوم از جمعیت جهان را نتوانسته است پوشش بدهد! بله درست متوجه شدید! عمده‌ترین دلیل این مشکل هم این است که بسیاری از مردم جهان در نقاطی زندگی می‌کنند که ایجاد خطوط ارتباطی و اینترنتی در آن بسیار مشکل است و تا به حال انجام نشده است!

دو سوم جمعیت جهان به اینترنت دسترسی ندارند!

حالا راه حلی که آقای تلر پیشنهاد می‌دهد چیست؟ بالون! آقای تلر و تیمش بعد از کلی گفت‌و‌گو و جر و بحث بالاخره به این نتیجه رسیدند که می‌توانند بالون‌های دو لایه‌ای درست کنند که یک لایه آن هوا و لایه دیگرش پر از هلیوم است.

گیرنده‌های ارتباطی که قرار است پل ارتباطی بین کاربر و دکل‌های مخابراتی باشند به این بالون‌ها وصل می‌شوند و به هوا فرستاده می‌شوند. خیلی جالب است بدانید که این بالون‌ها ارتفاعی دو برابر بیشتر از یک هواپیما پیدا می‌کنند و در آخرین قسمت استراتوسفر قرار می‌گیرند!

تصویری از پروژه لون

این ایده ممکن است در نگاه اول خیلی ساده و حتی کمی مسخره به نظر بیاید اما اگر ویدئو را ببینید می‌بینید که آقای تلر و تیم‌هایش چقدر برای طراحی و پیاده‌سازی آن زحمت کشیده‌اند و هزینه صرف کرده اند.

پوشش شبکه‌ای با استفاده از بالون

خب حالا بهتر است که بدون هیچ حرف دیگری، پای حرف‌های متخصص این زمینه بشینیم تا اطلاعات دقیق‌تر و مفید‌تری به دست بیاوریم: