تا اینجا، با مقدمات و مفاهیم گوگل ادز آشنا شدیم. در این مقاله می‌خواهیم مهم‌ترین نکات برای آماده سازی سایت قبل از شروع تبلیغات گوگل را باهم بررسی کنیم. اجازه دهید با یک داستان ادامه دهیم.

تصور کنید که اخیراً یک دهنه مغازۀ لباس‌فروشی اجاره کرده‌اید و قرار است جنس‌های خود را در آن بچینید. قبل از هر چیزی، چقدر به تزئین مغازۀ خودتان اهمیت می‌دهید؟ چقدر وقت برای چیدن ویترین خود صرف می‌کنید؟ من اگر جای شما باشم، همۀ تلاشم را می‌کنم تا مطمئن شوم اجناسم به بهترین شکل ممکن در مغازه چیده شده‌اند. نورپردازی را به نحوی انجام می‌دهم که جلوه لباس‌ها بیشتر شود. سعی می‌کنم قفسه‌ها را در دسترس بگذارم تا مشتری‌ها راحت‌تر به لباس مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

آماده شدن برای تبلیغات گوگل

شما هم اگر خلاق و خوش سلیقه باشید، کلی ایدۀ جذاب را می‌توانید پیاده‌سازی کنید. اما سوال اصلی اینجاست که دلیل همۀ این کارها چیست؟ چرا باید وقت و انرژی بگذاریم تا مغازۀ ما زیبا و جذاب شود؟

پاسخ ساده است؛ زیرا همه ما به خوبی این اصل را می‌دانیم: همانقدر که تعداد افرادی که وارد مغازه ما می‌شوند اهمیت دارند، تعداد افرادی که بدون خرید کردن از آن خارج می‌شوند هم مهم است!

این اصل در تبلیغات گوگل هم صادق است. شما باید به این مسئله فکر کنید که همانقدر که جذب ورودی‌های درست اهمیّت دارد، این هم مهم است که چند نفر از این کاربران به مشتری نهایی شما تبدیل می‌شوند. چرا؟ چون تبلیغات گوگل هم مانند روش‌های دیگر تبلیغ، رایگان نیست و ما باید مطمئن شویم که هزینه‌های ما در مسیر درستی قرار دارند.

به عبارتی دیگر، شما قرار است ویترین فروشگاه خودتان را به بهترین شکل بچینید تا حداقل از جلب اولیه نظر کابر مطمئن شوید. البته، مسئله فقط جلب نظر کاربر نیست. کیفیت کار شما برای گوگل هم اهمیت بسیار زیادی دارد و هرچقدر کیفیت سایت و تبلیغ شما بیشتر باشد، هزینه‌های شما هم کاهش می‌یابد. در این حالت به یک معادلۀ 3 جانبه برد-برد-برد می‌رسیم! زیرا هم گوگل راضی است، هم مشتریان شما و هم خود شما!

در نهایت باید توجه داشته باشیم که هدف نهایی ما از تبلیغات گوگل، افزایش ورودی نیست، بلکه میزان تبدیل ورودی به مشتری اهمیت دارد که معمولاً آن را با نرخ تبدیل اندازه می‌گیریم. بنابر این، لازم است سایت خودمان را به گونه‌ای آماده کنیم که بتواند نظر و اعتماد کاربران را جلب کند.

گوگل ادز چیست

 هدیه آکادمی نوین به شما!

کتاب رایگان گوگل ادز هرآنچه که قبل از یک شروع عالی تبلیغات گوگلی، باید بدانید را به شما آموزش می‌دهد. برای دانلود از آکادمی نوین روی عکس کتاب کلیک کنید.

چه کارهایی انجام دهیم تا سایت بهتری داشته باشیم؟

تا اینجا فهمیدیم که هر چقدر سایت ما بهتر باشد (ویترین و طراحی داخلی مغازه ما شیک‌تر و جذاب‌تر باشد)، شانس فروش ما هم افزایش می‌یابد. بنابراین، قبل از آنکه تبلیغ در گوگل را شروع کنیم (یا حتی هر روش دیگر تبلیغات)، اول باید مطمئن شویم که سایت ما آمادۀ فروش است و کاربران برای نهایی کردن سفارش خود، هیچ مانعی بر سر راه خود نمی‌بینند.

در این بخش، هدف ما این است که مهم‌ترین این اقدامات را با هم مرور کنیم تا خیالمان از بابت سایتی که داریم راحت باشد.

مزایا و خدمات کسب و کارتان را در سایت معرفی کنید

یکی از مسائلی که تاثیر مستقیمی در افزایش نرخ تبدیل ورودی به مشتری شما دارد، این است که ورودی‌های سایت بتوانند به شما اعتماد کنند و اینکه بتوانید نظرشان را جلب نمایید تا از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند.

بهترین ساختار برای کمپین جستجوی گوگل ادز چگونه است؟حتما بخوانید: بهترین ساختار برای کمپین جستجوی گوگل ادز چگونه است؟

دقت داشته باشید که تبلیغات گوگل بهترین ابزار برای جذب هدفمند مشتریان شما است، اما اینکه چه تعداد از این ورودی‌ها قرار است از شما چیزی بخرند، کاملاً بستگی به سایت شما، محتوایی که ارائه می‌دهید و مهم‌تر از همۀ این‌ها، دلیلی است که به کاربر می‌دهید تا از شما خرید کند.

معرفی مزایای در تبلیغات گوگل ادوردز

مشتریان زیادی را دیده‌ایم که از طریق تبلیغات گوگل ورودی زیادی داشته‌اند اما فروش‌شان چنگی به دل نمی‌زد. بارها پیش آمده که از مشتری‌ها پرسیده‌ایم چرا باید فلان محصول را از شما خریداری کنیم؟ معمولاً دلایل مختلفی را مطرح می‌کنند، مثل اینکه ما بهترین قیمت بازار را داریم، تضمین بازگشت وجه می‌دهیم، ارسال رایگان داریم و... اما وقتی سایت آنها را زیر و رو می‌کنم، هیچ نشانی از این مزیت‌ها نمی‌بینم!

به نظر شما حیف نیست که این همه مزایا داشته باشیم اما هیچ اثری از آنها در سایت ما وجود نداشته باشد؟ اگر به مشتری نگوییم که ارسال رایگان داریم، از کجا باید متوجه این مزیت ما بشود؟

بنابراین بهتر است تا جای ممکن مزایای کسب و کار خود را به همه اعلام کنید. برتری کسب و کار شما، ارزشی که برای کاربر ایجاد می‌کنید و امتیازات و خدماتی که به او می‌دهید نقش بسیار زیادی در افزایش شانس فروش شما خواهد داشت.

برای تایید حرفم اجازه دهید یک مثال عینی برای شما بزنم. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی موبایل تبلیغ گوگل خودش را به ما سپرده بود. مزایای این سایت مانند ارسال رایگان، تضمین بازگشت وجه و... در انتهای سایت قید شده بود.

خدمات گوگل ادز نوینبا آنها صحبت کردیم و پیشنهاد دادیم که این مزایا را بالاتر و درست زیر قسمت فروش محصولات قرار بدهند تا کاربران سایت سریع‌تر و راحت‌تر بتوانند این مزایا را مشاهده کنند. باور کنید که همین تغییر کوچک، فروش ماهیانه سایت را 15% افزایش داد!

در سایت خود فراخوان عمل (call to action) بگذارید

اگر بخواهم به ساده‌ترین شکل ممکن فراخوان عمل را تعریف کنم، یعنی اینکه چیزی از مخاطبان خود بخواهید. یعنی به آنها بگویید که دوست دارید چه کاری در سایت شما انجام دهند. دلیل این کار هم مشخص است. بدون فراخوان عمل ممکن است کاربران سردرگرم بشوند.

ما باید دقیقاً به کاربر سایت بگوییم که چه کاری باید انجام دهد.

فرض کنید یک سایت مشاورۀ روانشناسی داریم. هدف ما از تبلیغات گوگل این است که کاربر پس از ورود به سایت، فرم درخواست مشاوره را پر کند تا بتوانیم در اسرع وقت با او تماس بگیریم. اما در سایت هیچ اسمی از فرم مشاوره وجود نداشته باشد. در اینجا، کاربر نمی‌داند که چه کاری باید انجام دهد. یعنی نمی‌داند که چگونه می‌تواند درخواست مشاوره بدهد و از کجا می‌تواند فرم مشاوره شما را پیدا کند.

اینجاست که فراخوان عمل به کمک شما می‌آید. کافی است در صفحه‌ای که کابر را به آن هدایت می‌کنید، فرم خود را قرار دهید و از او بخواهید تا برای ارتباط با شما و دریافت نوبت، فرم مشاوره را تکمیل کند.

حالا ممکن است هدف شما چیز دیگری باشد. مثلاً اینکه کاربر یک خرید آنلاین از شما انجام دهد. پس باید یک دکمه خرید مشخص داشته باشید که نظر کاربر را جلب کند.

فراخوان-عمل-تبلیغات-گوگل

البته لحن بیان می‌تواند متفاوت هم باشد، ممکن است بگویید برای مشاوره تماس بگیرید، یا حتی اگر مشاوره شما رایگان هم هست، استفاده از کلمه «رایگان» هم به شدت توصیه می‌شود. به شما پیشنهاد می‌دهم حتما مقاله «سه نوع فراخوان عمل که نرخ تبدیل سایت‌تان را به سقف می‌چسباند!» را مطالعه کنید تا به اهمیت ایجاد فراخوان عمل در سایت پی ببرید.

راه‌های ارتباطی با خودتان را در معرض دید کاربر قرار دهید

قبل از پرداختن به این مسئله، اجازه دهید مثالی بزنم. هدف یکی از مشتریان گرامی ما این بود که کاربران پس از دیدن تبلیغ وارد سایت بشوند و سپس با او تماس بگیرند. اما شماره تماس خود را در سایت قرار نداده بود.

امتیاز کیفی (Quality Score) در گوگل ادز چیست؟حتما بخوانید: امتیاز کیفی (Quality Score) در گوگل ادز چیست؟

به او گفتیم که اگر هدفش افزایش تماس کاربران است، باید حتماً شماره تماس خود را به بهترین شکل در سایت معرفی کند و داشتن یک صفحۀ جداگانه به عنوان تماس با ما یا گذاشتن شماره تماس با فونت کوچک در انتهای سایت هم کافی نیست و ممکن است کاربران این قسمت‌ها را نبینند.

اگر راه‌های ارتباطی خود را شفاف نگویید، چه خواهد شد؟ کاربران هیچ راه ارتباطی مناسبی با شما پیدا نمی‌کنند و ناامیدانه از سایت شما خارج می‌شوند. و نتیجه این می‌شود که برای ورودی هزینه می‌کنید، اما هیچ خبری از تماس نیست.

راه های تماس کاربر با شما در تبلیغات گوگل

بنابر این؛ لازم است راه‌های ارتباطی خود را به راحتی در اختیار کاربران قرار دهید. پس اگر به عنوان مثال پشتیبانی تلگرامی دارید، حتماً لینک حساب تلگرام خودتان را در اختیارشان قرار دهید. یا اگر پشتیبانی آنلاین دارید، می‌توانید از نرم‌افزارهای گفتگوی آنلاین استفاده کنید. در هر صورت، لازم است متناسب با هدفی که دارید، بهترین راه ارتباطی را انتخاب کنید.

اگر هم به دنبال این هستید که کاربر با شما تماس بگیرد، شماره تماس خودتان را به شکل کاملاً مشخص و در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیارش قرار بدهید. اضافه کردن این جمله در کنار شماره تماس که «با ما تماس بگیرید» هم می‌تواند موجب افزایش تماس‌های شما شود. حتی بد نیست به کاربران اطلاع بدهید که خدمات مشاوره شما رایگان است، یعنی بگویید: «برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.»

دنبال یه کار پر درآمد از اینترنتی؟

تو دوره فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
شروع می‌کنم
021-58438داخلی 1

نحوۀ هدفگیری محصولات و خدمات در سایت را مشخص کنید

قبل از شروع تبلیغات بهتر است برای هدفگیری محصولات و خدماتی که در سایت دارید برنامه‌ریزی کنید.

فرض کنیم شما یک فروشگاه لوازم خانگی دارید و محصولات زیادی از قبیل یخچال، هود، فر و... را به فروش می‌رسانید. خب، به نظر شما، کاربری که کلمه کلیدی «خرید اینترنتی هود» را جستجو می‌کند، باید به  کدام صفحه از سایت شما وارد شود؟ بهترین حالت برای این کاربر این است که به طور مستقیم وارد صفحه محصولات هود شما شود. به همین شکل، کاربری که «خرید یخچال» را سرچ می‌کند، به صفحه محصولات یخچال شما هدایت گردد.

البته شما انتخاب‌های دیگری نیز دارید. مثلاً اینکه همه کاربران را بدون در نظر گرفتن چیزی که جستجو می‌کنند، به صفحه اصلی سایت بفرستید که البته این کار را توصیه نمی‌کنم. زیرا کاربری که دنبال خرید هود است، نیازی به دیدن سایر محصولات شما ندارد و این کار ممکن است او را سردرگم کند.

پس قبل از هر چیزی لازم است تکلیف محصولات یا خدمات خودتان در سایت را مشخص نمایید. دسته‌بندی محصولات باید مشخص شود و باید برنامه‌ریزی کنید که قرار است چگونه محصولات / خدمات خودتان را هدفگیری نمایید.

هدفگیری-مشتری-تبلیغات-در-گوگل

پیشنهاد ما و خود گوگل این است که محصولات و خدمات خودتان را در سایت به خوبی تفکیک و تعریف نمایید و تا جایی که امکان دارد برای هر نوع از محصولات خود، یکه صفحه جداگانه داشته باشید و کاربران را دقیقاً به همان صفحه هدایت کنید.

هدف‌گیری درست تبلیغ در سایت شما طبق آنچه که در قسمت امتیاز کیفی گوگل با عنوان مرتبط بودن تبلیغ گفتیم، در نهایت موجب می‌شود امتیاز بالاتری از گوگل دریافت کنید و هزینه‌های شما هم کاهش چشمگیری پیدا کند.

همۀ این مواردی که به آنها اشاره کردیم شاید زمان‌بر باشد، اما در نهایت نتیجۀ بهتری از تبلیغات خود خواهید داشت.

بار دیگر خوب است یادآوری کنم که کیفیت سایت و تبلیغ شما برای گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع گوگل می‌خواهد مطمئن باشد که سایت شما کیفیت بالایی دارد و رضایت کاربر را جلب می‌کند. بنابراین بخش مهمی از امتیاز کیفی تبلیغ شما، تجربۀ کاربر از صفحۀ فرود است.

هدفگیری اصولی تبلیغات گوگل

البته فایدۀ داشتن ساختار درست فقط افزایش کیفیت تبلیغات شما نیست. بلکه باعث افزایش کیفیت سایت شما و راحت‌تر شدن کار با آن برای کاربر می‌شود و این موضوع تاثیر مستقیمی در میزان فروش سایت شما خواهد داشت. (حالا کاربر از هر کجا جذب شده باشد).

پس لازم است از همان ابتدا خشت‌های اول را به درستی در جای خود قرار دهید. در غیر این صورت تا ثریا تبلیغ شما کج خواهد رفت!

هرآنچه باید درباره هزینه تبلیغ در گوگل، شارژ اکانت و بودجه تبلیغ بدانیمحتما بخوانید: هرآنچه باید درباره هزینه تبلیغ در گوگل، شارژ اکانت و بودجه تبلیغ بدانیم

مطمئن شوید سایت شما سرعت مناسبی دارد

شاید هیچ چیزی به اندازه سرعت پایین یک سایت اعصاب خوردکن نباشد! البته، یک راهکار بسیار ساده برای جلوگیری از این اعصاب خوردی وجود دارد، آن هم این است که هرچه سریع‌تر از سایت خارج شویم! پس دوستان عزیز، اگر می‌بینید که سایت شما به دلیل مشکلات فنی سرعت پایینی دارد هرچه سریع‌تر دست به کار شوید و مشکل را برطرف کنید. زیرا نه خدا از سایت کند خوشش می‌آید، نه خلق خدا و نه گوگل ادز!

سرعت سایت در تبلیغات گوگلبنابراین اگر کیفیت و سرعت سایت شما خیلی پایین است یا طراحی آن قدیمی است، پیشنهاد می‌کنیم که کلاً سایت خودتان را تغییر دهید. اگر هم طراحی یک سایت جدید برای شما دشوار و هزینه‌بر است، می‌توانید از سایت‌سازها استفاده کنید.

سایت‌سازها سیستم‌های طراحی سایت هستند که شما بدون نیاز به کدنویسی، می‌توانید در عرض چند روز سایت خود را فعال کرده و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که محتوای محصولات و خدمات را در آن بارگذاری کنید.

مطمئن شوید سایت شما نمایش مناسبی در موبایل دارد

بیشتر کاربران اینترنت امروزه کاربران موبایل هستند. بنابراین گوگل اهمیت بسیار زیادی برای کاربران موبایل قائل است. اگر سایت شما نمایش مناسبی در موبایل ندارد، بهتر است هرچه سریع‌تر به فکر چاره باشید. در غیر این صورت ممکن است مشتریان زیادی را از دست بدهید.

البته تا زمانی‌که این مشکل برطرف شود، می‌توانید نمایش تبلیغ را روی دستگاه موبایل ببندید. در این صورت تبلیغ شما تنها برای کاربرانی نمایش داده می‌شود که از دستگاه‌های تبلت و دسکتاپ برای جستجو در گوگل استفاده می‌کنند.

استفاده از گواهی SSL هم توصیه می‌شود

گواهی ssl برای تبلیغات گوگل

با استفاده از این گواهی (که از سرویس هاستینگ خود می‌توانید آن را دریافت کنید)، دامنۀ سایت شما از http به https تغییر می‌کند. البته بدون داشتن این گواهی همچنان می‌توانید در گوگل تبلیغ کنید، اما گوگل ادز توصیه می‌کند که تبلیغ‌دهندگان حتماً گواهی ssl را دریافت کنند و به سایت‌هایی که فاقد این گواهی هستند، اخطار می‌دهد.

تا جایی که ممکن است از پاپ-آپ‌ها استفاده نکنید

بالای 99% درصد پاپ آپ‌ها نتیجه‌ای جز پرت کردن حواس کاربران ندارند! شخص من از اینکه وارد سایتی شوم و پنجرۀ بزرگی، ناگهانی و ناخواسته در وسط صفحه برایم باز شود، احساس ناخوشایندی پیدا می‌کنم. بخصوص که دکمۀ بستن خیلی از ازن پاپ-آپ‌ها به سختی پیدا می‌شود!

گوگل ادز هم توصیه می‌کند که تا حد ممکن، از این ترفند بازاریابی استفاده نکنیم. زیرا تاثیر مستقیمی روی رضایت کاربر از صفحۀ فرود دارد و می‌تواند به راحتی او را از اهداف اصلی شما دور کند.

سایت خودتان را از نظر محتوا درست کنید

حتماً برای شما هم پیش آمده که بلافاصله پس از ورود به یک سایت، از آن خارج شوید. چرا؟ چون در آن سایت هیچ خبری از هدفی که داشتید نیست! در واقع، محتوایی که در سایت برای شما آماده کرده‌اند، نه تنها مرتبط و مناسب نیست، بلکه گاهی اصلاً محتوایی وجود ندارد!

سایت بدون محتوا، مثل فروشگاه بدون فروشنده است و سایت با محتوای بد، همچون فروشگاهی است که یک فروشندۀ بداخلاق و نامحترمی دارد که مشتری بدون معطلی فروشگاهش را ترک خواهد کرد و دیگر هیچ وقت به آن مراجعه نمی‌کند.

بنابراین، تا جای ممکن سعی کنید در مورد محصولات و خدماتی که دارید محتوای ارزشمند و شفاف به کاربران ارائه دهید. به عبارتی دیگر، شما باید به خوبی کپی رایتینگ را انجام دهید. کپی رایتینگ یعنی نوشتن در مورد خدمات و محصولاتی با هدف فروش. در صورتیکه به این موضوع علاقمند هستید، از شما دعوت می‌کنم مقالۀ «کپی رایتینگ و آقا فرهاد» را مطالعه بفرمایید.

محتوا نویسی محصول برای گوگل ادز

همچنین باید ویژگی‌های ظاهری محتوای سایت را هم درست کنید. اندازۀ فونت‌ها، استفاده از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت، نوع فونت، ساختار محتوایی صفحه و... همگی باید به جلب نظر کاربران کمک کنند. محتوایی که دیجی‌کالا برای محصولاتش تولید می‌کند مثال خوبی از کپی رایتینگ مناسب و اصولی است. در این سایت، تولید محتوای قیمت‌ها، توضیحات، مشخصات فنی و ویژگی محصولات به خوبی انجام شده است و کاربران رضایت بالایی از حضور در این صفحات خواهند داشت.

جابه‌جایی کاربر در صفحات مختلف سایت را آسان کنید

ساختار سایت خودتان را به گونه‌ای بچینید که کاربر بتواند به راحتی در آن حرکت کند و از صفحات مختلف سایت شما باتوجه به نیازی که دارد، بازدید کند. به خاطر داشته باشید که حرکت راحت کاربر در سایت، شانس شما برای فروش سایر محصولات به او را هم افزایش خواهد داد و در نتیجه، رضایت کاربر از سایت شما هم بیشتر می‌‎شود.

با تنظیمات اصولی گوگل ادز، مخاطب را دقیق‌تر هدف‌ بگیریدحتما بخوانید: با تنظیمات اصولی گوگل ادز، مخاطب را دقیق‌تر هدف‌ بگیرید

بهتر است دامنۀ سایت خودتان را هرچیزی غیر از ir. قرار دهید

البته این مسئله اجباری نیست و شما همچنان می‌توانید روی دامنۀ ir هم تبلیغ کنید. اما به چند دلیل توصیه می‌کنیم که از دامنه‌ای غیر از ir برای تبلیغات گوگل خودتان استفاده کنید. اول آنکه استفاده از سرویس گوگل ادز در ایران دارای محدودیت‌‌هایی است. بنابراین، استفاده از دامنۀ ir همراه با ریسک است و احتمال دارد حساب کاربری شما توسط گوگل ادز مسدود شود.

دامنه سایت برای گوگل ادز گذشته از این‌ها، در صورت استفاده از دامنۀ ir، شما نمی‌توانید از امکانات بسیار خوبی مانند تبلیغات داینامیک و ریمارکتینگ با تبلیغات نمایش گوگل استفاده کنید. بنابراین بهتر است از همان ابتدا از دامنه‌ای غیر از آی‌آر استفاده کنید. حالا اگر سایت شما رتبه‌ای در سئو ندارد یا هنوز سایت خودتان را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید دامنۀ اصلی خودتان را com یا net قرار دهید.

اگر هم سایت شما دارای رتبۀ مناسبی است و مدت زمان زیادی از راه‌اندازی آن می‌گذرد، می‌توانید دامنۀ جدیدی خریداری کنید و با استفاده از ویژگی کنونیکال، همزمان با فعال بودن سایت اصلی خودتان، سایت دوم را هم راه‌اندازی و از آن صرفاً برای تبلیغات گوگل استفاده کنید. برای مطالعۀ بیشتر می‌توانید به مقالۀ «هر آنچه باید درباره تگ Rel=Canonical بدانید» مراجعه کنید.

وقت یک تبلیغ حسابی است!

حالا که سایتتان آماده شد، وقت آن است که با تبلیغات شگفت‌انگیز گوگل، برو بیایی در آن راه بیندازید. اگر دوست دارید ما تبلیغ شما را اجرا و مدیریت کنیم که می‌توانید از صفحه خدمات تبلیغ گوگل درخواست خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

اما یک پیشنهاد بهتر هم هست؛ می‌توانید خودتان کارشناس تبلیغات گوگل شوید و برای همیشه کمپین خود را اجرا و مدیریت کنید؛ چگونه؟ ما به شما در یک دوره ویدئویی 15 ساعته تمام فوت وفن‌های آن را آموزش می‌دهیم تا خودتان متخصص گوگل ادز شوید؛ اگر می‌خواهید در مورد این دوره آنلاین بیشتر بدانید وارد این لینک شوید. مدرس این دوره در ویدیو زیر برایتان از تجربیات و مزایای استفاده از گوگل ادز می‌گوید. حتماً تماشا کنید:

سخن پایانی

بطور کلی می‌توان گفت برای آنکه یک صفحه فرود مناسب از نظر کاربران و گوگل داشته باشید، بایستی حداقل نکات زیر را رعایت کنید:

ویژگی های یک لندینگ خوب برای تبلیغات گوگل

حالا شما آماده‌اید تا با قدرت تبلیغات گوگل را شروع کنید. قدم بعدی، شناخت ساختار تبلیغات در گوگل ادز است. ما در کنار شما هستیم تا گام به گام در این مسیر پیش روی کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را از این روش تبلیغاتی کسب نمایید و به آن معادلۀ برد-برد-برد که در ابتدای مقاله عنوان کردم برسید. منتظر آموزش‌های بعدی ما باشید.